Rugaciunea de post trebuie sa fie practica

E vremea secerisului.
Cele 5 fecioare intelepte au luptat pentru pastrarea fecioriei si duhovniceste, adica si-au pastrat constiinta curata, fara compromisuri si desfatari. Cele neintelepte si-au pastrat doar aparent fecioria, neavand nicio treaba cu constiinta si cu respingerea fatarniciei acestui sistem. A venit timpul acela de totul sau nimic, nu mai merge ca pana ieri cu statul pentru solda/salar, pensie si alte asigurari, si cu Biserica pentru dupa moarte. S-a schimbat fundamental identitatea. Identitatea e cheia si de aia am deschis acest site. Identitatea nu mai a e de la tine-detinator de cartonas, vine la tine din alta parte, e tare necurat si greu de inteles de oile placide si de pastorii apostati care vorbesc toata ziua ca patefonul, desi e groapa in fata lor pana in iad. Nu s-a schimbat credinta, s-a schimbat abordarea lumii, vorba dracului – „paradigme shifting”.

Cea mai tare rugaciune in post, bineplacuta Domnului care iubeste pe cei care biruiesc lumea, nu fugind, ci prin indrazneala cea buna-lupta, este sa trimiti la MAI notificarea de statut de fiu al lui Dumnezeu: „Eu… (Botezul)…. cunoscut in sistemul de evidenta al „pesoanelor fizice” ca …(titulatura) cu CNP… Declar solemn: Nu sunt subiect de drepturi si obligatii al statului. Sunt om-viu cu vointa proprie si nu apartin acestei jurisdictii. Viata si resursele mele sunt de la Dumnezeu. Am libertatea sa folosesc resursele publice ale tarii in care Dumnzeu mi-a dat viata. Romania nu este „Statul”, este un teritoriu natural in care coexista pasnic oameni liberi si entitati juridice precum „Statul”, in respectul libertatii de alegere. [Statul nu are dreptul sa imi interzica dreptul la existenta libera si demna, ca om-viu creat de Dumnezeu. Statul nu mi-a dat nimic din ce am si nu are dreptul sa pretinda nimic de la mine (m-a jefuit permanent de taxe de „asigurari” si mi-a furat timpul vietii)]. INterzic „Statul Roman” sa ma considere membru al sau administrabil arbitrar dupa statutele si normele sale. Orice date despre mine sunt exclusiv ale mele si inviolabile de terti. Urmarirea, evidentierea mea prin intermediul datelor mele detinute fara acordul meu specific dat in scris si semnat olograf este condamnabila in baza trataelor internationale de colaborare intre entitati independente. Veti sterge din sistemul de evidenta digitala al „Statului Roman” orice date personale ref la mine in baza drepturilor naturale si divine pe care le am ca fiu al lui Dumnezeu dupa har. Orice norma invocata de dvs este nula si neavenita si se adreseaza unei persoane inexistente, construita juridic prin inselare/propaganda facuta organismului politic. Orice declaratie si act care mi s-a luat/facut de catre organizatia „Statul Roman” sunt nule. Dumnezeu, singurul proprietar al realitatii fizice si Tata al vietii si al oamenilor vii, sa va judece!”

Pastrati numarul de inregistrare pt cand va vor duce la soboarele de judecata in vremea lui antihrist.

ps: daca are cineva o varianta mai buna, sunt interesat.

5 comentarii

  1. Lolek B spune:

    https://t.me/articoletradusero/20209

    Vezi si materialul video de pe Ytb cu Tom Horn. El a scris niste materiale, impreuna cu Cris Putnam, foarte interesante. Tinad insa cont de afilierea lui Tom Horn cu It’s Supernatural! Network a perciunatului Sid Roth, care se da drept crestin mesianic, impreuna cu alt perciunat „rabbi” Jonathan Cahn, sunt foarte circumspect. Am vazut ceva „show”-uri marca ISN, cu Sid Roth drept gazda si nu sunt ce trebuie, in opinia mea.

    xo-Vaticana: Petrus Romanus, Project L.U.C.I.F.E.R. and the Vatican’s Astonishing Plan for the Arrival of an Alien Savior, Cris Putnam (Author) – eMAG.ro

    Totusi, emisiunile cu Tom Horn si, mai rar, Cris Putnam au fost bunicele. Si la ISN si la SkyWatch si la The Jim Bakker Show (alt sandilau).

    Cris Putnam a murit subit, la 51 ani, in 2017, nu stiu daca i s-a tras de la cartile scrise despre Vatican. Era baptist.

    Si Tom Horn a murit (probleme cardiovasculare), anul trecut, nu stiu daca s-a inoculat sau nu (as crede ca nu, citind ultimul link de mai jos). Avea niste investigatii interesante privind lumea antica, zeitatile, conexiunile catolice cu paganismul, etc.

    Imi pare rau ca au murit, le mai vedeam unele emisiuni, de pe SkyWatch, acum mai bine de 10 ani. Astazi am aflat, cautand pe net.

    Tom Horn, Christian Media Giant and CEO of SkyWatch TV, Dies After Health Struggle — Charisma News

    https://www.daystar.com/news-updates/general-updates/its-time-to-pay-attention-with-dr-thomas-horn/

    Apreciază

    1. vaivoua spune:

      ce zice, ca nu am timp. nu am auzit. Am zis ca nu mai scriu in postul asta. Tot spectacolul apocaliptic e pentru ascunderea semnului fiarei, sa treaca ca ceva firesc pt dezvoltare.

      Apreciază

      1. Lolek B spune:

        @Tot spectacolul apocaliptic e pentru ascunderea semnului fiarei, sa treaca ca ceva firesc pt dezvoltare.

        Si eu cred la fel, este praf aruncat in ochii crestinilor, ca de ceilalti nu se teme balaurul.

        Apreciază

      2. Lolek B spune:

        Mai este legat si de asta:

        https://www.activenews.ro/opinii/Ce-mai-face-lumea-de-eclipsa-Partea-I-America-America…-188588

        Turn Babel = Bab-El = Poarta lui Dumnezeu

        Turnul Babel este o contrafacere a lui Hristos Iisus, adevarata Poarta. Toate portalurile sunt o contrafacere demonica.

        Totul incepe sa fie pe fata, la vedere. Lumea este complet capiata si oarba, nu intelege nimic din ce vine peste ea…tot ce a fost ocult va iesi la vedere. Si lumea va crede in „hristosul co(s)mic”.

        Apreciază

  2. Lolek B spune:

    Legat de ce am postat mai sus si legat de ce ai postat tu aici:

    https://t.me/vaivoua/6086

    Sa faci conexiunea cu link-ul Telegram de mai sus, cu cel Telegram de mai jos.

    „Báb” = Portal = Poarta

    Pharmakia are rolul de a crea „porti”, portaluri, báb-uri prin care duhurile necurate se vor externaliza/patrunde in lumea noastra.

    Inclusiv regina Maria a fost atrasa de aceasta religie satanica Baha’i.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Manifestation_of_God_(Baháʼí_Faith)

    Este o alterare foarta fina a realitatii. New Age la nivel de arta satanica:

    The Manifestations of God are appearances of the Divine Spirit or Holy Spirit in a series of personages, and as such, they perfectly reflect the attributes of the divine into the human world for the progress and advancement of human morals and civilization through the agency of that same Spirit.

    Vezi materialul de mai jos, dureaza doar 15 min:

    https://t.me/KKabbalahh/1863

    Totul este up-side-down, asa lucreaza Diavolul, prin inversarea/pervertirea realitatii.

    Iisus Hristos este adevarata/singura Poarta a oilor, doar prin El se poate intra in Imparatie. Cine urmeaza calea lui Hristos (adica sa fie uns cu putere de sus), se naste din nou (Duhul da Viata) si Imparatia se instaleaza in el (ca in al doilea Adam).

    Apolion/sarpele cel vechi/nimicitorul/Shiva forteaza „portile”, vezi CERN, vezi computerele cuantice prin care cunostinte/”entitati” din alte dimensiuni se „suprapun” (overlap) peste/in lumea noastra. Adica ies din adanc si se externalizeaza in lumea noastra, in mintea celor care permit sa se deschida porti/portaluri via Pharmakia (droguri mARN).

    Apocalipsa 9:11 – „Peste ele aveau ca împărat pe îngerul adâncului, care pe evreieşte se cheamă „Abadon”, iar pe greceşte, „Apolion”.”

    Ne apropiem cu viteza de acele timpuri.

    Citeste ce cred habauci despre „generatia Alpha”:

    https://www.euronews.ro/articole/ghid-simplu-pentru-fiecare-grupa-de-varsta-ce-diferente-sunt-intre-generatii

    Astia nu sunt generatia Alpha, sunt ultima generatie: Omega!

    Apreciază

Lasă un comentariu